Llegir: El nou materialisme feminista: engendrant una metodologia ètico-onto-epistemològica

Beatriz Revelles-Benavente ,

Universitat Oberta de Catalunya, ES
About Beatriz

Investigadora del grupo GENTIC2 SGR del IN3 (UOC).

Ana M. González Ramos,

Universitat Oberta de Catalunya, ES
About Ana M.

Investigadora jefe y coordinadora del grupo de investigación GENTIC SGR del IN3 (UOC)

Krizia Nardini

Universitat Oberta de Catalunya y Universidad de Utrecht, ES
About Krizia

Doctoranda vinculada al IN3 (UOC) y la Universidad de Utrecht

Aquest número especial s’ha elaborat bàsicament amb les comunicacions presentades a la V New Materialist Conference, que es va celebrar a Barcelona els dies 25 i 26 de setembre de 2014. L’esdeveniment, acollit per l’Institut Interdisciplinari d’Internet de la UOC, va servir igualment de trobada prèvia a la COST Action 1307 («New Materialism: Networking European Scholarship on How matter comes to matter»), i va ser organitzat pel grup de recerca GENTIC en col·laboració amb nombroses universitats europees. Amb el títol de «New Materialism Methodologies: Gender, Politics, the Digital», el congrés ha estat un intercanvi força productiu de contribucions intel·lectuals en forma d’idees i ponències de contingut rellevant sobre gènere, metodologies, política i cultures digitals des d’una perspectiva neomaterialista. Les ponències que conformen aquest número mostren un seguit d’aproximacions molt valuoses des d’àrees diverses relacionades amb els temes del congrés.
Paraules clau: Materialisme feminista
DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i14.2410
How to Cite: Revelles-Benavente, B., González Ramos, A.M. & Nardini, K., (2014). El nou materialisme feminista: engendrant una metodologia ètico-onto-epistemològica. Artnodes. (14). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i14.2410
Publicat a 01 Nov 2014.