Llegir: Els ritornelli de la vida quotidiana. Experiments epistèmics en el camp de la tecnologia de ...

Shintaro Miyazaki

Humboldt University Berlin, DE

Aquest breu article descriu algunes maneres d'examinar el so per a comprendre la dinàmica dels mitjans escoltant-ne els senyals, ritmes, sorolls i fluctuacions amb mètodes mediatitzats o no mediatitzats. Se'n distingeixen dues modalitats: l'audificació i la sonificació, i es posa l'accent en la importància de fer detallades investigacions tecnològiques, micrològiques i microtemporals sobre la matèria dels mitjans. Finalment, s'analitzen els efectes addicionals de la combinació d'anàlisi de ritme i anàlisi de xarxes.
How to Cite: Miyazaki, S., (2012). Els ritornelli de la vida quotidiana. Experiments epistèmics en el camp de la tecnologia de la informació. Artnodes. (12). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i12.1585
Publicat a 19 Dec 2012.

• ePUB (ES)