Llegir: La mirada transsubjectiva: converses amb Roy Ascott en el I Simposi Cibercultura i art de no...

Raquel Caerols Mateo

"La mirada transubjetiva: conversaciones con Roy Ascott en el I Simposio Cibercultura y New Media Art", neix de la trobada amb Roy Ascott en el I Simposi Cibercultura i Art de Nous Mitjans, que vaig organitzar juntament amb el responsable de recerca de la Facultat d'Arts i les Lletres de la Universitat Antonio de Nebrija, Juan Arturo Rubio Aróstegui, amb la col·laboració del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport i dins de la 4a. Edició del Festival Madatac (Mostra Oberta d'Art Audiovisual Contemporani).

Per tant, l'objectiu d'aquest article es concreta a traslladar les variables teòriques i el nou escenari d'experiències creatives proposades per Roy Ascott a partir del seu treball actual. No obstant això, no solament em centraré a mostrar els aspectes més rellevants de les seves recents recerques i treballs, sinó que la proposta metodològica se circumscriu a una dialèctica, la que va sorgir en la trobada, i que va ser una motivació i un motor en l'avanç de la meva pròpia recerca. Sintetitzo aquí, doncs, resultats de la meva pròpia recerca encaminada a l'intent de la conformació de nous paradigmes de la creació en les arts o el coneixement, i també la necessària reflexió del paper de la tecnologia en aquest procés.

How to Cite: Caerols Mateo, R., (2013). La mirada transsubjectiva: converses amb Roy Ascott en el I Simposi Cibercultura i art de nous mitjans. Artnodes. (13). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i13.1823
Publicat a 01 Nov 2013.

• ePUB (ES)