Llegir: Editorial

Pau Alsina ,

Estudios de Artes y Humanidades. Universitat Oberta de Catalunya, ES
About Pau
Profesor de los Estudios de Artes y Humanidades de la Universitat Oberta de Catalunya. Director de la revista Artnodes dedicada a las intersecciones entre Arte, Ciencia y Tecnología.

Ana Rodríguez Granell

Arts and Humanities Department Open University of Catalonia

Amb aquest número 15 de la revista presentem una novetat important: a partir d'ara passem de publicar el nostre número anual a publicar-ne dos a l'any, un a l'estiu i un altre a l'hivern, en els quals anirem presentant igualment els diferents nodes monogràfics i a més podrem donar cabuda a aquells altres articles que van passar positivament el procés d'avaluació i que formaran l'apartat de miscel·lània. Aquest canvi respon a la necessitat de respondre a la creixent demanda tant de coordinació de monogràfics com de publicació d'articles que la revista va rebent any rere any, una situació que entenem que, en part, és resultat del treball acumulat durant aquests anys en què hem anat publicant monogràfics i articles que, en més o menys mesura, han contribuït a la comunitat de coneixement en la qual ens inscrivim i des de la qual participem activament.

Aquesta ha estat fins avui, al capdavall, la raó de ser que en el seu moment ens va dur a crear la revista, fa ja més d'una dècada, i a contribuir així a l'estudi, l’anàlisi i la reflexió de les interseccions entre art, ciència, tecnologia i societat. També és cert que avui, el que hem anat aprenent d'aquestes interseccions ha transcendit a l'àmbit de les arts i la cultura en general, i s’ha connectat amb altres pràctiques i reflexions igualment contributives per al nostre àmbit de coneixement, tal com hem pogut observar en els últims números de la revista, en els quals hem anat tractant qüestions de tipus epistemològic o metodològic que són transversals i que ens conviden a repensar el lloc des d’on aproximar-nos a la recerca pràctica o teòrica.
How to Cite: Alsina, P. & Rodríguez Granell, A., (2015). Editorial. Artnodes. (15). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i15.2671
Publicat a 19 Jun 2015.

• PDF (CA)