Llegir: Art Matters: reconfigurant les relacions entre l'art i la seva materialitat

Art Matters: reconfigurant les relacions entre l'art i la seva materialitat

Pau Alsina ,

Estudios de Artes y Humanidades Universitat Oberta de Catalunya, ES
About Pau
Profesor de los Estudios de Artes y Humanidades de la Universitat Oberta de Catalunya. Director de la revista Artnodes dedicada a las intersecciones entre Arte, Ciencia y Tecnología.

Ana Rodríguez Granell

Arts and Humanities Department Open University of Catalonia

El present monogràfic recull un conjunt d'articles que en la seva recerca reconfiguren la relació entre l'art i la seva materialitat: contribucions centrades en replantejaments teòrics, metodològics i epistemològics així com estudis de marcat caràcter empíric sobre o des de les pràctiques i infraestructures de l'art.
How to Cite: Alsina, P. & Rodríguez Granell, A., (2015). Art Matters: reconfigurant les relacions entre l'art i la seva materialitat. Artnodes. (15). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i15.2672
Publicat a 19 Jun 2015.

• PDF (CA)

• Nodo completo (PDF) (ES)