Llegir: INCUBATOR Lab: Com reimaginar un futur biotecnològic per mitjà de la investigació en l'art i...

Jennifer Willet

Universitat de Windsor, CA
About Jennifer

La Dr. Jennifer Willet, professora associada a l'Escola d'Arts Creatives de la Universitat de Windsor al Canadà, és una artista d'èxit internacional en l'emergent camp del bioart. El 2009, va obrir un laboratori d'ensenyament i investigació del bioart: INCUBATOR: Laboratori Híbrid en la Intersecció d'Art, Ciència i Ecologia de la Universitat de Windsor.

INCUBATOR: El Laboratori Híbrid en la intersecció d'Art, Ciència i Ecologia és una eina per a la investigació del bioart i per a l'ensenyament que es troba a l'Escola d'Arts Creatives de la Universitat de Windsord al Canadà. Fundat el 2009 per la Dr. Jennifer Willet, INCUBATOR alberga projectes de bioart d'alumnes, investigacions sobre estudis de ciències i tecnologia i esdeveniments especials que investiguen la intersecció de biotecnologia, art i ecologia. Aquest article descriu els seus lectors la premissa conceptual fonamental de les activitats de laboratori d'INCUBATOR i el complex entramat ecològic entre les pràctiques de laboratori contemporani i la nostra ecologia planetària com un exemple per a elucidar el procés d'investigació/creació que entra en joc al laboratori.

How to Cite: Willet, J., 2017. INCUBATOR Lab: Com reimaginar un futur biotecnològic per mitjà de la investigació en l'art i la ciència. Artnodes, (20). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i20.3140
Publicat a 28 Dec 2017.

• EPUB (EN)