Llegir: INCUBATOR Lab: Com reimaginar un futur biotecnològic per mitjà de la investigació en l'art i...

Jennifer Willet

Universidad de Windsor, CA
About Jennifer

La Dr. Jennifer Willet, profesora asociada en la Escuela de Artes Creativas de la Universidad de Windsor en Canadá, es una artista de éxito internacional en el emergente campo del bioarte. En 2009, abrió un laboratorio de enseñanza e investigación del bioarte: INCUBATOR: Laboratorio Híbrido en la Intersección de Arte, Ciencia y Ecología de la Universidad de Windsor.

INCUBATOR: El Laboratori Híbrid en la intersecció d'Art, Ciència i Ecologia és una eina per a la investigació del bioart i per a l'ensenyament que es troba a l'Escola d'Arts Creatives de la Universitat de Windsord al Canadà. Fundat el 2009 per la Dr. Jennifer Willet, INCUBATOR alberga projectes de bioart d'alumnes, investigacions sobre estudis de ciències i tecnologia i esdeveniments especials que investiguen la intersecció de biotecnologia, art i ecologia. Aquest article descriu els seus lectors la premissa conceptual fonamental de les activitats de laboratori d'INCUBATOR i el complex entramat ecològic entre les pràctiques de laboratori contemporani i la nostra ecologia planetària com un exemple per a elucidar el procés d'investigació/creació que entra en joc al laboratori.

How to Cite: Willet, J., (2017). INCUBATOR Lab: Com reimaginar un futur biotecnològic per mitjà de la investigació en l'art i la ciència. Artnodes. (20). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i20.3140
Publicat a 28 Dec 2017.

• EPUB (EN)