Llegir: Metodologies artístiques en l’ecologia dels mitjans

Metodologies artístiques en l’ecologia dels mitjans

Matthew Fuller

University of London
About Matthew

Centro de Estudios Culturales, Goldsmiths, Universidad de Londres

L'art ha deixat de ser solament art. Els seus mètodes es recapitulen, es filtren i es tornen indomables en combinació amb altres formes de vida. Les metodologies artístiques articulen la capacitat de l'art per a representar un procés viu en el món, llançant partícules sensorials i altres conjuncions a través de formes i combinacions que renoven el seu poder d'alteració i de visió. Les metodologies artístiques constitueixen diferents maneres de percebre, fer i comprendre generades en l'art que avui circulen més fortuïtament, i potser menys sistemàticament, i exigeixen una nova manera de comprensió per a poder-se plasmar i desenvolupar. Les metodologies artístiques són entitats culturals, encarnades en el llenguatge, els textos, els sons, els comportaments i les formes de connexió entre elements que comparteixen, desenvolupen i influencien la capacitat d'alteració de l'art, com també la voracitat multiescalar de la percepció.

How to Cite: Fuller, M., (2010). Metodologies artístiques en l’ecologia dels mitjans. Artnodes. (9). DOI: http://doi.org/10.7238/a.v0i9.780
Publicat a 15 Feb 2010.